verhaal 1


[Eerst in het Nederlands geschreven en dan naar mijn moedertaal vertaald]
Vannacht heb ik van hem gedroomd. Maar de man met wie ik nu droom te liggen is nu niet meer de man met wie ik lig te dromen. Hij is ook niet dezelfde als de laatste keren, en niet de man van wie ik hield… of juist wel?
Ik schaam me dood, heb van een heel andere man gedroomd en van mijn droom genoten terwijl ik nog zijn warme adem door mijn rug voel.
Ik word plotseling waker en hou hem vast. Is het misschien ons eind? Ik probeer mijn droomman te onthouden, die ik net heb verlaten en die ik van tevoren heel goed kende, maar dat is niet meer mogelijk. Totaal verdwenen. Hij is er niet, en het is te laat geworden, om naar mijn droom terug te gaan.
Hij blijft slapen en draait zich weer om, glimlacht tijdens zijn slaap en en houdt me stevig vast. Ik voel me plotseling heel erg gelukkig, maar weet niet waarom. Dit is zeker niet zo perfect als mijn droom, maar ik heb me niet zo gelukkig tijdens mijn droom gevoeld.
Je kan niet tegen jouw herinneringen vechten, maar wel voor je toekomst.
Hij is een klein deel van mijn verleden. Hij zal altijd aan mijn toekomst deelnemen.
Esta entrada fue publicada en Nederlands verhalen. Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a verhaal 1

  1. DESIRE dijo:

    adriana gracias por tu comentario eres una persona increible no cambies nuncay ojala el año q viene podamos seguir compartiendo momentos tan bueno.MUCHAS GRACIAS Y AQUI TIENES UNA AMIGA

Responder

