Albert


Estimat Albert Galvany,
Aquest és un homenatge perquè avui estic una mica trista. Ja sé que els homenatges s’haurien de fer en vida però no he pogut dormir en tota la nit pensant en tu, un amor caigut en l’oblit que ara és part de la terra com en vida era part del cel i t’escric per dir-te tot el que mai t’he pogut dir.
És veritat que fa molt que et vaig veure per últim cop; una estació, un cotxe en la foscor i tu em demanaves la oportunitat que abans m’havies negat. Un petó, un simple petó, podia haver canviat les coses però ja era massa tard. L’aneguet t’estimava; però quan te’n vas adonar el cigne no estava a la teva alçada. Tampoc en tenies necessitat, n’estic convençuda, però em va fer feliç veure’t per un moment desesperat per mi com jo ho havia estat per tu. (Un de molts, vés)
Tanmateix, aquest dia no va ser l’últim que et vaig veure. Després de la trucada, un record d’anit m’esglaeix el cor: Ahir vaig somiar amb tu tres anys més tard, me’n recordo com si realment t’haguès tingut davant, amb la meva suor quan em vaig llevar com a testimoni d’una nit sencera ballant, posant a prova els meus sentiments (bé, això són coses de la tele que no venen al cas)… I ara no sé si els somnis signifiquen alguna cosa com sempre he cregut, però en qualsevol cas a mi m’afecten molt i estic molt espantada perquè et vaig veure sense saber que eres mort, i de fet estaves ben viu…
No ho sé; la teva mort m’ha fet adonar-me, com sempre altres desgràcies semblants, de la sort que tinc d’estar viva, de poder-me llevar i somiar amb tu o amb altres coses, encara que s’esvaeixin amb el temps, de gaudir dels meus records com hauria de fer del meu present.
Tu eres un dels potencials destinataris del post anterior (t’estimo), una de les parts de la meva vida que quedaran en la meva memòria per sempre, encara que potser tu ni te’n recordis de mi, i menys ara que ja no tens records… O potser si?
Que siguis molt feliç. Si ens tornem a trobar en algun altre somni… provaré de dir-te tot això a la cara, si és que el meu subconscient em deixa.
Esta entrada fue publicada en personajes. Guarda el enlace permanente.

Responder

